2014-01-10 | 16:03:00 | Kategori: Om serien

The Originals på TV11

Om ni inte redan har tagit del av nyheten så måste jag berätta att serien kommer visas på svensk TV. Närmare bestämt kommer det första avsnittet visas nu den 16 Januari kl. 21.00 på TV11. Så ni som hellre ser i svensk takt med svensk text eller ni som gärna vill se avsnitten en gång till, glöm inte att gå in på TV11 nu på torsdag!
 
bild
Postat av: Micaela

Jag ser att du använde bilden som jag gjorde ;) alltså texten. Men det gör inget, alla får använda den för jag har ändå inte precis sagt att ingen får kopiera den ;)

Svar: Hoppsan! Men då ska jag självklart länka bilden till din blogg! Ska vara mer observant nästa gång!
Vampire Diaries Blog

2014-01-10 @ 18:37:57
URL: http://othgirl.blogg.se


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?