2013-10-24 | 10:39:00 | Kategori: Om avsnitten

Nästa avsnitt: Sinners and Saints

 DET FÖRFLUTNA AVSLÖJAS OCH HEMLIGHETER BLOTTAS  – Förargad av senaste tidens uppståndelser för säkerheten av sitt ofödda barn, kräver Klaus svar från Sophie eftersom att han tror att hon är involverad. Sophie avslöjar till Klaus och Rebekah en oroande hemlighet från hennes förflutna. Samtidigt frågar Marcel, Klaus om han vill följa med honom till träsket efter att kvarlevor upptäckts, medan Rebekah, Sophie och Hayley drar iväg på ett eget uppdrag. Davina anförtror i en oväntad vän och avslöjar chockerande information om häxorna, vilket slutligen leder till en besvärlig uppenbarelse.
Postat av: Skånetösen

När lägger in upp det fjärde avsnittet " Girl in New Orleans" på er sida? Väntar med spänning :D

Svar: Girl in New Orleans ligger redan uppe!
Vampire Diaries Blog

2013-10-23 @ 11:16:33
Postat av: anonym

Tittade in på eran blogg för första gången idag, gud vilken bra blogg! Super att ni lägger upp anvsnitten för iaf jag har svårt att hitta dem någon annanstans :)
Grym blogg!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Vampire Diaries Blog

2013-10-25 @ 16:27:50
Postat av: Skånetösen

Tack för ert svar - tror problemet var att jag, när jag lade min förra kommentar, inte kunde kunde se inlägget med det aktuella avsnittet. Som det kan gå ;)

2013-10-27 @ 18:36:48


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?