2013-10-31 | 18:37:57 | Kategori: Åsikter

Åsikter - Sinners and Saints

SPOILERS FÖR ER SOM INTE SETT AVSNITT 1X05
 
Joanna: Först och främst: SHIT vad spännande det är med The Harvest!!! Nu får man äntligen lite mer insikt i varför staden är utformad som den är och vad allt egentligen handlar om! Man får veta mer om Davina, varför hon valde Marcel framför häxorna och även hur Marcel utnyttjar henne. Och man fick reda på att Sophie var med från begynnelsen och vet en hel del om The Harvest. Sen har det blivit lite fight mellan Klaus och Marcel, vilket är väldigt spännande tycker jag! Och även att Klaus faktiskt verkar bry sig om sitt barn. MEN någonting jag verkligen gillade i avsnittet var när Elijah kom tillbaka till huset och Rebekah omfamnade honom hårt men jag gillar också hur Elijah och Hayley kollar på varandra, det är en gnista där någonstans, jag shippar dem!
Postat av: Matilda

Vart kan man se på The Originals? Provade på swefilmer men det var bara suddigt :/

Svar: Det finns en kategori på bloggen som heter se avsnitten! Du kan se dem där! :)
Vampire Diaries Blog



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?