2013-10-11 | 23:05:00 | Kategori: Åsikter

Åsikter - House of the Rising Son

Detta inlägg innehåller spoilers från avsnitt 1x02!
Det har kommit förfrågningar från er läsare att ha ett åsiktsinlägg efter varje avsnitt! Har ni några mer önskemål? Vill ni delta i inläggen eller hur ska vi göra?
 
Joanna: Ååh! Först och främst måste jag bara uttrycka min kärlek till Klaus & Marcel! Det är så sjuuuukt gulligt att ha få sett från "starten" av deras vänskap. Hur den hårda, känslokalla Klaus hjälper en stackars pojke. Det värmer i hjärtat!
Men någonting annat som är värt att nämna är Marcels häxa Davina! Det är någonting väldigt speciellt med henne och jag undrar verkligen vad! Jag bara älskar att hon är så liten med ändå så stark och mäktig! Kan knappt bärga mig tills nästa avsnitt!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?