2013-10-26 | 21:20:00 | Kategori: Åsikter

Åsikter Girl i New Orleans

 SPOILERS FÖR ER SOM INTE SETT AVSNITT 1X04!
 
Joanna: Avsnittet var GALET... BRA! Mycket spänning och jag bara älskar hur Klaus får sina planer i spinn! Han hittar folks svagheter och utnyttjar det till hans fördel. Sen tycker jag verkligen om det här med Marcel och Cami, fastän det knappt är något så hoppas jag på att det blir något, hihi! Om inte Cami är nya Caroline? För då kommer Klaus sätta tänderna i henne, if you know what i mean ;)
Postat av: Amanda

Åh jag går också känslan av att Cami är den nya Caroline!

2013-10-27 @ 19:16:59
URL: http://dreamsofamanda.blogg.se
Postat av: Rebecka

Hoppas inte det! Jag vill att Caroline och Klaus ska bli tillsammans!

2013-10-29 @ 12:13:05


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?