2013-11-17 | 09:50:00 | Kategori: Åsikter

Åsikter - Bloodletting

 
Joanna: Helt sinnes vad sjukt avsnitt! Tyler är tillbaka för hämnd, en anledning till att hata Tyler liiiite mer än vad jag gjorde innan. Han lämnade sin underbara flickvän Caroline (i The Vampire Diaries) för att bekämpa sin ärkefiende Klaus. Vilket ger oss lite mer action i serien. Klaus verkar inte tycka om Tylers hämndlystenhet och det gick ut över brorsan, Elijah då han bet honom. Och alla vet att ett varulvsbett är skadligt för vampyrer, och det enda som hjälper är Klaus blod. OCH eftersom att Elijah är odödlig så kommer han inte komma dö av bettet men jag gissar på att han kommer få lida en hel del, stackarn! Någonting jag tyckte var väääääldigt gulligt, var när Davina hjälpte Josh. Hon log och skrattade, bara det är en förändring! Hoppas på mer sånt! Och hoppas även mer på Elijah och Hayley. Ge mig nästa avsnitt!!!

Förlåt för dålig uppdatering men min dator har inte velat samarbeta på den senaste tiden...
 
 


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?