2013-05-19 | 20:12:00 | Kategori: Allmänt

Välkomna till The Originals Sweden!

Du är här med välkommen till den första samt den enda fansiten om The Vampire Diaries spin-off The Originals
Här kommer det uppdateras om bl.a:
  • The Originals, obviously
  • Spoilers och annat smått & gott
  • Nyheter & Skvaller om skådespelarna
  • Videos, relaterade till serien of course
  • Lite smått om systerserien The Vampire Diaries
  • Och en hel drös med andra roligheter
 
Jag hoppas att ni ska trivas här på bloggen, och ni är hjärtligt välkomna att kika in på systerbloggen Vampire Diaries Blog
 
 
Bloggen är fortfarande under uppbyggnad, så ha överseende med det.
 
Kram, Joanna (Bloggägare)
Postat av: Test

Testar hur en kommentar ser ut

Svar: den ser bra ut
Vampire Diaries Blog

2013-05-19 @ 20:16:58
Postat av: Pretty Little Liars Blog

Väldigt snygg blogg! Skulle ni vilja göra ett bildlänk byte i menyn? :)

Svar: Tack detsamma! Javisst, en s.k "mindre" bildlänk (alltså inte elite) går jag absolut med på! Fixar länken så fort jag kan, antar att du gör detsamma! :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-20 @ 15:32:33
URL: http://prettylittleliarsblog.webblogg.se/
Postat av: Johanna - Delena Sweden

Snyggt! Och bra idé med Originals blogg :) Vill ni göra Elite länkbyte?

Svar: Tack! Jag gör gärna ett länkbyte! Fixar din bildlänk ikväll, antar att du fixar min bildlänk så småningom? :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-20 @ 17:23:41
URL: http://delenasweden.blogg.se
Postat av: Pretty Little Liars Blog

Sv: Åh vad skoj! Jag länkade din blogg nu :)

2013-05-20 @ 18:28:54
URL: http://prettylittleliarsblog.webblogg.se/


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?