2013-05-21 | 21:37:00 | Kategori: Spoilers

Nya spoilers!

JustJaredTV har släppt lite nya fräscha spoilers, efter att ha pratat med Daniella och Charles!
 
 

1. Häxornas hämnd:
“Klaus behöver Sophie. Hon kommer att börja öva magi, vilket hon inte har kunnat göta på en lång tid och jag tror att jag kan försvara mig själv. Häxor är inte lika kraftfulla som vampyrer, med de är väsentliga.” – Daniella Pineda

2. Kraft kamper:
“Klaus och Marcel kommer att vara skitskallar, rent utsagt. Det finns en oenighet där. Jag längtar till att se när Marcel utvecklas. Jag vill se när hans olika sidor öppnas upp. Det kommer definitivt att hända, med tanke på hur  konkurrenskraftiga och ambitiösa de båda är.” – Charles Michael Davis

 
 
 
'
 
 
 
 
 


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?