2013-05-22 | 22:39:05 | Kategori: @twitter

Joseph om Phootshooten

Postat av: Sveriges största & första blogg om Jay Ryan

Svar: Okej :) Men vill du göra "family" byte :) Eftersom 'The Originals' och Jay (Beauty and the Beast) är CW :D

Svar: Visst, tror jag, hehe! Har liksom ingen kategori i länkarna som heter family, men dock har jag ju olika storlekar, antingen rektanglar eller kvadrater, så berätta gärna mer ingående vad du menar! :D
Vampire Diaries Blog

2013-05-22 @ 23:07:22
URL: http://jayryan.blogg.se
Postat av: Sveriges största & första blogg om Jay Ryan

Svar: Hehe okej. Men det är typ att man får en större bildlänk än alla andra, hehe :D typ om du tittar i min meny så är mina "family affiliates" bilder större än dom andra. Man ger mer 'reklam' till bloggar som handlar om samma kändis, serie eller någon kändis/serie som kommer från samma 'network'. :D (Haha lite dåligt förklarat, men jag hoppas att du fattar) :)

Svar: Jag fattar nu, ursäkta min tröghet... hehe! Men visst det ska vi nog kunna fixa! Du får helt enkelt en av de större bildlänkarna! I get it! Då säger vi så, fixar den så fort jag har tid! :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-27 @ 19:02:20
URL: http://jayryan.blogg.se
Postat av: Sveriges största & första blogg om Jay Ryan

Svar: Hehe, härligt! :D Men säg till sen när du har lagt till mig så lägger jag till dig. Kram

2013-05-28 @ 20:02:56
URL: http://jayryan.blogg.se


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?