2013-05-27 | 14:33:00 | Kategori: Allmänt

Carina går med i författargruppen!

WOW – det här är en sådan kul överraskning! Carina Adly MacKenzie, nu skribent för Zap2It.com, har precis avslöjat att hon ska gå med i författargruppen för The Originals! Grattis tjejen!

Carina spenderade år täckta av The Vampire Diaries med att vara en av seriens största projektansvariga, besökte inspelningarna, gjorde exlusiva intervjuer, spoilers etc. Hon säger att få jobbet som författare för The Originals är något hon ville så mycket:  Jag är så exhalterad (och, typ, galet nervös) att börja med mitt nya jobb. Jag har mycket att lära, men jag tror inte att det finns ett bättre ställa att göra det på än att göra det i “The Originals” författrrum. Tydligen kommer jag inte kunna berätta så mycket här på internet för min hjärna kommer att vara ett låst kassavalv av hemligheter, men jag skulle inte kunna vara gladare för det här nya äventyret. 

 

Hon är den näst överraskande tillskottet till författarna av The Originals efter Marguerite Macintyre såklart. Både Marguerite och Carina är nära vän till Julie. Det ser ut som att Julie Plec håller på att bygga en stark författargrupp!

 



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?