2013-08-21 | 09:48:00 | Kategori: Spoilers

Phoebe om Klaroline

Normalt så är The Vampire Diaries fans snabba på att omfamna skådespelarna på deras favorit serie, välkomnar nykomlingar med tweets och Tumblr posts. Saker och ting blev lite annorluna för Phoebe Tonkin, som kommer få hennes karaktär, Hayley, till The CW’s nya serie, The Originals. Som hon sa till MTV, "Jag tror att vissa fans inte förstår att jag faktiskt inte är karaktären som jag spelar”

Det här är inget skämt. Hon fick dödshot efter att hennes karaktär låg med och blev gravid av Klaus i TVD Säsong 4.

"Hon gjorde det förbjudna och hade sex med Klaus, som egentligen hade sparat sina nedre deler till en speciell blondin," sa Julie Plec, och hänvisade till Klaus och Caroline, vampyren som skulle varit hans om Klaroline shippers fick bestämma.

Men bara för att hybriden och varulven var nakna tillsammans och skapade ett barn, det betyder inte att de är förtjusta i varandra. "Klaus har inte samma känslor för Hayley som han har till Caroline," sa Phoebe. "Deras relation är väldigt speciell. ... Jag tror att fansen behöver få reda på att Hayley inte är ett hot."

Men fortfarande så kommer det ta ett tag för tittarna att vänja sig med Hayley. Julie lovar att när man får lära känna Hayley och allting bakom en tonårsgraviditet kommer folk börja gilla henne. Plus, hennes personlighet är väldigt tilltalande. “Hon är oftast väldigt självständig och har en stark vilja, och hon kommer verkligen behöva hjälp av andra för att skydda henne och hennes barn säger Phoebe.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?