2013-08-25 | 21:16:17 | Kategori: Nyheter

Ian gillar inte The Originals

Innan du fortsätter läsa, måste det tilläggas att han menar det på det bästa sättet man kan mena det på!

 

Ian Somerhalder snackade lite med Digital Spy då han avslöjade att han inte riktigt gillade The Vampire Diaries spin-off, The Originals. Som kommer fokusera på Mikaelson syskonen som spelas av Joseph MorganDaniel Gillies och Claire Holt.

Så här sa Ian som serien:, “Jag är glad för Julie, och för Joseph och alla de andra, men jag är en egoistisk skådespelare – Jag är ingen regissör på serien, Jag är ingen författare. Den enda jag bryr mig om är Damon, och min serie.”

Ian fortsatte och sa, “Nu kommer de att plocka bort alla dessa karaktärer som har betytt så mycket i vår serie. Jag är sjukt glad för allas skull, men jag är inte överväldigad. Inte för att jag inte vill dela med mig, jag vill bara inte förlora alla dessa fantastiska skådespelare i vår serie.”

Hur som helst, han är iallafall ärlig!

Postat av: Sanna

Kunde inte sagt det bättre själv, han uttryckte precis vad jag känner inför det hela, även om jag kommer följa den nya serien ändå.

Svar: Kul att du delade din åsikt! Kram på dig!
Vampire Diaries Blog

2013-08-25 @ 22:54:33
URL: http://mammasvardag.se


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?