2013-05-29 | 17:56:18 | Kategori: Skådespelarna

Claire om skönhet

Skönhets motto: “Less is more.”
Skönhets ikon: “Jag älskar Karlie Kloss. Jag tycker att hennes ansikte är så vackert och snyggt och fräscht. Jag älskar hennes korta hår.”
Skönhetsprodukter man måste ha: “Jag använder Cetaphil för att tvätta ansiktet. Den är väldigt klassik och ren. Sedan gillar jag även att använda oljor, som kokosnötsolja till ansiktet. Och jag använder fuktkräm med solskyddsfaktor på morgonen.”
Favorit Produkter: “Just nu anävnder jag "Almay Grow N Glow" och en "M.A.C. brow pencil" i ett kast.”
Snabbt hår tips: “Jag använder den här lilla saken i min bulle just nu—den kallas för donut. Den fyller verkligen ut ditt hår och är enkel att använda.”
Värsta skönhets katastrofen: “Det värsta är när du har puder på och när det syns i ljuset i kameran. Så de har vair stunder då jag har foton av mig och jag är helt vit under mina ögon. Sedan tycker jag att några av mina stilval i mina tonårsår inte var så bra. Men du man lever och lär sig.”
Må bättre tips: “Choklad är verkligen ett problem. Jag försöker att vara hälsosam just nu så jag äter johannesbröds chips, vilket påminner lite om choklad. Men ibland så tar jag en nattfika, och jag vaknar upp och hittar choklad i min säng.”
Postat av: TOSwe fan!

Jättebra blogg du har! Älskar den! Du hittar alltid något att uppdatera om! Och din TVD blogg är också bra!

Svar: Tack vad glad jag blir! En riktigt bra start på dagen att börja läsa den här kommentaren! Kram :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-29 @ 19:09:39
Postat av: Emma

Hej fin blogg är du intresserad av ett länkbyte :) kram Emma

Svar: Visst! :) kram
Vampire Diaries Blog

2013-05-30 @ 09:20:08
URL: http://victoriajustice.blogg.se/
Postat av: Emma

Ska vi ta det i elite affiliates i menyn? Med bild :)

Svar: Jag har ju ingen "elite affiliates" men jag har ju rektangulära länkar och fyrkantiga, så vilken vill du ha av dem? :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-31 @ 07:48:42
URL: http://victoriajustice.blogg.se


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?