2013-07-26 | 11:22:20 | Kategori: Dagens bild

Dagens bild

Joseph Morgan på comic-con, snacka om en riktig heting...
Postat av: emma

Först och främst vill jag säga, detta är en riktigt bra blogg! keep it up!
När börjar dom spela in för the originals och när börjar det sändas?
Kan ni/du inte skriva lite mer om personerna bakom huvudrollerna, typ som, heyley, rebekah, elijah, klaus, marcel o.sv

Svar: Tackar! Jag har precis kommit hem från min språkresa och ska börja med bloggningen på riktigt nu! Så du ska få veta allt om serien innan serien faktiskt börjar i Oktober! Jag ska inte göra dig besviken, I PROMISE!
Vampire Diaries Blog

2013-07-28 @ 22:52:23
URL: http://nattstad.se/emmabruce


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?